2023
מסעדה / מקסיקני
הפיאסטה
הלקוח: פרויקט אישי
פיתוח אסטרטגיה מותגית | מיתוג | עיצוב לוגו | שפה גרפית | בחירת שם למותג
על הפרויקט
הפיאסטה היא מסעדה מקסיקנית פיקטיבית שהמצאתי לצורך התנסות במיתוג מסעדה, הפרוייקט כלל אפיון מותג מ-0, בחירת שם למותג, מחקר מתחרים ויזואלי ושיווקי על מקבילים בארץ ובחו”ל, כמו כן הגדרתי קהל יעד וחקרתי אותו.
על המותג
הפיאסטה היא בר-מסעדה מקסיקני בוייב של חגיגה במקסיקו. המסעדה מגישה מנות מקסיקניות פוטוגניות וקוקטיילים מיוחדים ממקסיקו, המחירים במסעדה הם בסביבות ה55 ש”ח למנה.
קהל היעד
קהל היעד של המותג הוא צעירים מתל אביב בגילאים 21-29 מתל-אביב, עובדים במשרה מלאה.
אישיות המותג
מצחיק, מרים, שמח.