2022
פסטיבל מוזיקה ואומנות
כוכב צפון
הלקוח: פרויקט אישי
פיתוח אסטרטגיה מותגית | מיתוג | עיצוב לוגו | שפה גרפית | בחירת שם למותג
על הפרוייקט
אחרי השחרור מהצבא, אנחנו מחפשים להכיר אנשים הדומים לנו ומתחילים לחפש את עצמנו בחיים ולהיכנס לשגרה שוחקת של עבודה ולימודים. “כוכב צפון” הוא פסטיבל מוזיקה (מיינסטרים) ואומנות, המיועד לצעירים שאוהבים מוזיקה, רוצים להכיר אנשים טובים ומחפשים לשבור את השגרה בסופ”ש של קמפינג והופעות. הפסטיבל מתקיים בפארק הירדן וכולל לינה בקמפינג תחת הכוכבים בלילה. במהלך היום יפעלו הבמה האלקטרונית ובמת האינדי, שלל דוכני אמנים ופעילויות. ובערב הופעות של אמני מיינסטרים בבמה המרכזית.
על המותג
פרוייקט פיקטיבי שהחלטתי לעשות לאחר שהייתי בפסטיבל מוזיקה בסגנון. הפרוייקט כלל בחירת שם למותג, אפיון מותג מ-0, ביצעתי מחקר מתחרים ויזואלי ושיווקי על מקבילים בארץ ובחול, כמו כן הגדרתי וחקרתי את קהל היעד.
קהל היעד
קהל היעד של המותג הוא צעירים מרחבי הארץ בגילאים 20-26 שאוהבים מוזיקה, מחפשים להכיר אנשים טובים ורוצים להתרענן מהשגרה השוחקת. הם נמצאים בתקופת ה”חיפוש העצמי” המלחיצה שבאה שנייה אחרי הצבא, הם עסוקים בללמוד, לעבוד והלהתנסות בדברים חדשים בשביל למצוא מה הם אוהבים. הם רוצים להשתחרר קצת מהשגרה ולהכיר אנשים חדשים ב’וייב’ דומה.
אישיות המותג
אובססיבי למוזיקה, נרגש, מרים. החבר הזה שתמיד בדרך להופעה מחמם את כולם עם שירים שהולכים להיות.
החבר הזה שמכיר את כל האמנים שהולכים להופיע ולא יכול לפספס הופעה
ערכים
חופש – להשתחרר מהשגרה
קלילות – על מנת לשדר ‘ריטריט’
קליל – רק תביאו אוהל ואנחנו דואגים להכל!
חברתיות / קהילתיות – על מנת לעודד התערבבות בין קבוצות אנשים.
אסוציאציות ויזואליות

לוגו - מחשבה

לוגו - תוצאה

פלטת צבעים

פונט











