2022
סטארטאפ / מיתוג לאפליקציה
הולד
הלקוח: פרויקט במסגרת הלימודים
מיתוג | עיצוב לוגו | שפה גרפית | בחירת שם למותג
על הפרוייקט
כחלק מקורס מיתוג התבקשתי למתג סטארט-אפ בתחום הטלמרקטינג. הפרוייקט כלל אפיון מותג מ-0, ביצעתי מחקר מתחרים ויזואלי ושיווקי על מקבילים בארץ ובחול, כמו כן הגדרתי קהל יעד וביצעתי מחקר עליו.
על המותג
להתקשר לחברת האינטרנט, חברת החשמל או לכל נותן שירות אחר יכול לקחת שעות מהזמן החופשי שלנו ובסה”כ, זה סיוט!, הולד היא אפליקציה חדשה שבאה לפתור בעיה זו, על ידי חיבור השיחה בין נותן השירות ללקוח ברגע שנותן השירות מתפנה!
קהל היעד
קהל היעד של המותג הוא “דור ההורים החדשים” גברים ונשים בגילאים 27-36 מישראל, עובדים במשרה מלאה, מנהלים משפחה, וצריכים לתחזק דירה. יש להם המון נותני שירות שהם מסתמכים עליהם ולפחות פעם בחודש הם נאלצים ליצור קשר עם ספק השירות.
אישיות המותג
יעיל, חדשני, פשוט.
קול המותג
שפה של דור העבודה החדש שמעדיף להתאמץ פחות – גישה של “אני לא פראייר”.
לוגו וצבעוניות

